מדיניות החזרים כספיים שלנו:
על מנת לפשט את המדיניות החזרה וביטול, נחלק אותה לשלוש סיטואציות:
1. לפני קבלת המוצר: במקרה כזה ניתן לבטל את העסקה תמורת דמי ביטול בשיעור 5% ועד 100 ₪. בנוסף, ישנו תשלום בגין עמלת עסקת האשראי (אם שולם באשראי).
במידה וזו הזמנה מיוחדת (מידות מיוחדות, תוספות מיוחדות שהוזמנו במיוחד או הזמנת זכוכיות) – אין זכות ביטול ולא ניתן יהיה לקבל את התשלום בחזרה.
2. לאחר תיאום הובלת המוצר ויציאה להובלה: במידה והלקוח ביטל את ההזמנה או לחלופין ביטל את ההגעה של המתקין לביתו (באותו היום של ההתקנה) או הגיע והמידה שהלקוח נתן אינה נכונה- הלקוח ישלם את עלות ההובלה של המוצר (לפי מדיניות ההובלה וההתקנה לכל מוצר- מופיע בתקנון).
3. לאחר הרכבת המוצר בבית הלקוח: לאחר הרכבת המוצר בבית הלקוח אין זכות ביטול ולא ניתן יהיה לקבל את התשלום בחזרה.
במידה ולאחר ביצוע רכישה של מוצר יתברר כי המוצר אזל – רשאית דייזין2 איזי לבטל את המכירה ולהחזיר לרוכש את מלוא התמורה שנתקבלה ממנו בעבור מוצר זה.
על מנת להקל על הלקוח: בקשה לביטול עסקה יכולה להיות טלפונית מול נציג שירות (0544912989) ו/או במייל hello@design2easy.co.il ו/או בפקס 088681503 (במקרה ושלחים בפקס יש לוודא כי ההודעה התקבלה).
לכל שאלה אנחנו זמינים בשבילכם.