ארונות הזזה כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מהבית שלנו, ומשמשים בין היתר גם כפתרון לאחסון של דברים אחרים מעבר לבגדים. אז מה אלו האביזרים ששווה להשים בארון הבגדים שלכם:

  • מגירות:
    לרוב, אנשים לא יכולים להסתדר בלי מגירות בארון הבגדים שלהם. במגירות שמים בדרך כלל הלבשה תחתונה וגרביים. לרוב, אם הארון משמש אדם אחד יספיקו זוג מגירות אחד. במידה וזוג הולך להשתמש בארון אנחנו ממליצים להשים לפחות שני זוגות – על מנת לחסוך מריבות על מקום 🙂
  • סורווטו (מתקן תלייה נשלף):
    לא כל האנשים מגיעים לחלק העליון של התלייה בארון – במיוחד בארונות של ה-240 גובה. לכן, יש כאלה שמעדיפים לעשות תלייה עם מוט שמוריד את הבגדים לגובה האמצע של הארון. היתרון של הסוורטו הוא אפשרות להגעה לכל התלייה בארון ללא מאמץ. החיסרון שלו הוא שהוא תופס מקום ומוריד בין 10-15 ס”מ משטח התלייה.
  • פסי ניקל על המדפים:
    יש לקוחות שרוצים לשדרג את הסיומת של המדף מלבן לניקל. הניקל מגדיל את שטח החוץ של המדף ונותן תחושה שהמדף עבה יותר – למראה יותר יוקרתי.
  • מגירות תכשיטים:
    לאנשים שאוהבים סדר וארגון יש מגירות תכשיטים שניתן להשים בכל מדף בצורה נשלפת. שעון, עגילים או צמיגים – הכל נכנס במגירות האלה שמחולקות לתאים פרקטיים. בנוסף, המגירות מגיעות בדר”כ עם ציפוי קטיפה למגע נוח ושמירה על התכשיטים.
  • מגירות לנעליים:
    פה אנחנו חלוקים בדעה שלנו: מצד אחד, לא לכולם יש מקום לארון נעליים נוסף בחדר אבל מצד שני לא תמיד נוח ואסטטי להשים נעליים בתוך ארון הבגדים שלכם. האביזר שאנחנו ממליצים הוא להשתמש בסלסלה נשלפת ולאחסן אותה במדף התחתון. כך היא לא תוספת מקום חשוב בארון וגם נוחה לשימוש – בגלל שניתן לשלוף אותה.
  • מוט תלייה עם תאורה:
    עוד גימיק נחמד זה מוט תלייה המשלב בתוכו תאורה שנדלקת ברגע שפותחים את הדלת. את האמת זה גימיק נחמד אבל לא בטוחים על הפרקטיות שבו 🙂

5 thoughts on “אביזרים לארונות הזזה – מה חובה שיהיה בארון שלכם ועל מה גם אפשר לוותר

  1. מלי סימור אומר:

    בקשר לארון רועי 160ס”מ , מה עם מוט תליה לבגדים ? מה הגודל המקסימלי של מוט תליה ? כמה זה עולה ? ומה עלות ההתקנה של המוט לתליית בגדים ?
    מה המגרות הגדולות ביותר שלכם ? או שיש רק גודל אחד עם עומק סטנדרטי אחד ? כי אני מעדיפה מגרות עמוקות .

  2. לינה גולדברג אומר:

    האם אתם מוכרים רק דרך האתר והטלפון? האם ישנה אפשרות לבוא אליכם פיזית לראות ולהזמין מיטה וארונות?

    • Design2easyAdmin אומר:

      היי, יש אפשרות להגיע אלינו ולרכוש באולם תצוגה.
      אולם תצוגה ראשי
      מתחם תעשייה פרדס (בין רחובות ליבנה)
      שעות פעילות:
      א’-ה’: 20:00 – 8:00
      ו’: 13:30 – 9:00

      הזמנות: 073.3742145
      שירות ותיאומים: 073.3745297
      פקס: 08.8681503
      מייל: hello@design2easy.co.il

      להגעה מהירה הכנס בווייז- “דיזיין2איזי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג ב Google
4.6
מבוסס על 491 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן