סיפורם של חדרי הארונות מתחיל באמצע המאה ה-20 בארצות הברית. הביקוש העיקרי הגיע ממשפחות עשירות שיכלו להרשות לעצמן את מה שאז עוד היה נחשב למותרות. כיום, חדרי ארונות הם פתרון שאנשים רבים משתמשים בו ברחבי העולם. ניתן לרכוש אותם במגוון של גדלים, סגנונות ומחירים.

חדרי ארונות הם חללים שהמטרה שלהם היא לרכז את כל בגדי הקיץ והחורף, אקססוריז, מצעים, שמיכות ומגבות במקום אחד. חדר ארונות מעוצב הוא מודולרי ומורכב מיחידות המתאימות זו לזו בגודל ובשימוש. מדובר ביחידות מדפים ויחידות תלייה לאחסון מלא ויעיל, כאשר לכל יחידה ניתן להוסיף סלסלות או מגירות לפריטים קטנים כגון: הלבשה תחתונה, חגורות, גרביים, צעיפים ועוד.

מה גרם לעלייה בביקוש לחדרי ארונות?

  • התפתחות ענף עיצוב הפנים עורר אצל רבים את הצורך בחלל אחסון שנחשב אלגנטי ומודרני.
  • עלייה ברמת החיים, הביאה אנשים רבים למסקנה שכדאי להשקיע בעיצוב הבית.
  • חדרי ארונות הפכו פופולריים יותר, גם בשל העובדה שהמחיר שלהם הפך נגיש יותר עבור רבים.

דגשים לבחירת החנות המתאימה

מאחר וחדרי ארונות הפכו עם השנים לפתרון אחסון בבתים רבים, גם השוק עמוס במגוון חנויות אשר מציעות חדרי ארונות שונים. במגוון רב, עולה תמיד השאלה מהו המקום הנכון ביותר לקנות בו חדר ארונות? האמת, אין תשובה חד משמעית אחת. יש שיקולים שונים וסדרי עדיפויות ובסופו של דבר, הבחירה היא אישית.

להלן מספר דגשים חשובים שמומלץ לתת עליהם את הדעת:

  • מותג שמייבא בעצמו או חנות שמייצרת ולא רק מוכרת – חנות שבה גם מייצרים את הארונות, היא חנות עדיפה במובן הזה שהצוות מכיר מקרוב ויותר לעומק כל רהיט ורהיט.
  • מוניטין וניסיון – חנות שצברה ניסיון של שנים בתחום הרהיטים, היא חנות שאפשר להיכנס אליה רגועים ולהרגיש שאפשר לסמוך על הצוות. מומלץ לקרוא ביקורות של לקוחות אחרים על המוצרים והשירות וכך קל יותר לגבש דעה.
  • מחירים נוחים – מאחר ואין מחיר אחיד לחדרי ארונות וגם אם רוצים לקנות את אותה יחידה בדיוק, יהיו מחירים שונים לכל חנות, כדאי לעשות סקר שוק ולבחור חנות שהמחירים שלה מתאימים לתקציב והיא מציעה מבצעים והנחות.
  • שירות לקוחות – חווית השירות היא חוויה חשובה במערך השיקולים. פעמים רבות, קורה שאנשים קונים מוצר ונתקלים בבעיה כזו או אחרת. חשוב לבחור חנות שהצוות שעובד בה מורכב מאנשים אמינים וסבלנים שיודעים לתת את השירות הנכון.

איפה הכי כדאי לקבוע את חדר הארונות בבית?

בדרך כלל, אפשר למצוא חדר ארונות בחדר שינה של ההורים, שיחד עם חדר אמבטיה, מהווה יחידת מגורים נפרדת ומאפשרת להורים פרטיות מירבית. במידה ותכנון הבית לא מאפשר לעצב אותו בחדר השינה של ההורים, הוא יכול להיות בכל חדר אחר. לעתים, בתכנון מסוים של בתים, חדר ארונות פינתי הוא פתרון מעולה, אשר מנצל את החלל עד תום.

ישנה אפשרות לעצב חדר ארונות גדול פתוח או חדר ארונות עם דלתות הזזה. במידה והחלל של חדר הארונות סגור, בדרך כלל, אפשר לחסוך בדלתות נוספות.

היום לקוחות רבים שיש להם פרטי לבוש רבים מקצים חדר שלם בבית לחדר הארונות. בשילוב של שידה ומראה, חדר ארונות כזה מקבל שדרוג ומקפיץ את הבית.

דיזיין2איזי – חדרי ארונות באיכות חסרת פשרות

הרעיון של החנות שלנו, התחיל אי שם בשנות ה-50, כשסבא מושקו החליט לעזוב את הלימודים ולעזור בפרנסת המשפחה. הוא עבד בנגריה של קרוב משפחה והחל ללמוד את רזי המקצוע. הוא פיתח שיטות וטכניקות ייצור והתקנה שנחשבות, עד היום, לפורצות דרך בענף העץ בישראל ובעולם.

חומרי הגלם שלנו מיובאים מאיטליה, המובילה העולמית בייצור מלמין לתעשיית הריהוט. בנוסף, אנו מודעים לחשיבות של ייצור אקולוגי ושמירה על הסביבה. לכן, אנו משקיעים זמן וכסף על מנת להביא את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, שהייצור שלהם אינו פוגע בסביבה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של ארונות הזזה, ארונות לפי מידות, חדרי ארונות, ארונות נעליים, שולחנות מחשב וכתיבה, מיטות, ארונות במבצע שיכולים לשמש כיחידות אחסון לחדר ארונות , ספריות ועוד.

לפרטים נוספים והזמנות, פנו אלינו בטלפון 073-3742145

שבחוץ הכל עולה ועולה

אנחנו הקפאנו את המחירים!
הזמינו דרך האתר או השאירו את המספר ונחזור אליכם בהקדם
לקבלת שיחה מנציג
close-link
דירוג ב Google
4.6
מבוסס על 490 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן