אם אתם מתלבטים מה עדיף, ארון הזזה או אולי ארון פתיחה? המומחים של דזיין2איזי יעשו לכם סדר עם כל היתרונות שיש לכל ארון להציע,
מכאן, הבחירה תהיה הרבה יותר קלה!

ארון הזזה:

ארון הזזה זהו ארון שהדלתות שלו יושבים על מסילות (עליונה ותחתונה) והפתיחה של הדלתות היא לצדדים. הדלתות תלויות על גלגלים שמתחברים על המסילה העליונה והתחתונה.

יתרונות ארונות הזזה:

  1. ארונות הזזה חוסכים מקום בחדר בגלל שהפתיחה של הדלתות היא לא לכיוון חלל החדר. במיוחד בבנייה של היום, שהחדרים הם קטנים, זה מהווה יתרון משמעותי לעומת ארונות פתיחה.
  2. מגוון רחב יותר של עיצובים: בארונות הזזה ניתן לשחק בין מגוון עיצובים מכיוון שאפשר לשלב על הדלתות גם שילובי צבעים וגם שילובי זכוכיות – שלא תמיד אפשרי לעשות בדלתות פתיחה.
  3. מגוון רחב יותר של מידות: בדרך כלל בארונות הזזה הגמישות במידה היא יותר גבוהה מארונות פתיחה מכיוון שדלתות פתיחה לרוב מגיעות במידה קבועה (40 ס”מ או 60). בדלתות הזזה ניתן לעשות מגוון רחב יותר של מידות לרוחב ולאורך הדלת.

ארון פתיחה:

ארון פתיחה זהו ארון שנפתח לכיוון חלל החדר. הדלתות של הארון יושבות על צירים שמתחברות לדופן הארון.

יתרונות ארונות הפתיחה:

  1. מחיר: לרוב ארונות פתיחה יותר זולים מארונות הזזה. לכן אם התקציב הוא שיקול עיקרי יהיו כאלה שילכו על ארונות הפתיחה.
  2. פירוק והעברה יותר פשוטים: ארונות פתיחה יותר קל להעביר מדירה לדירה ופירוקם לא מצריך ידע מקצועי רחב כפי שפירוק של ארון הזזה מצריך. במידה ואתם יודעים שאתם עוברים בצורה שכיחה, אולי שווה לשקול רכישה של ארון פתיחה.
  3. למי שאוהב את המראה החלק, ארונות הפתיחה מתאימים בשבילו. לרוב בארון פתיחה הצבע של הדלת הוא אחיד ואין פסי ניקל (פסי חלוקה) שמכסים את הדלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג ב Google
4.6
מבוסס על 491 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן