החברה שלנו פועלת מעל ל-20 שנה בתחום העיצוב והייצור של רהיטי יוקרה. אנו פועלים על מנת לספק לצרכן הישראלי את המוצרים האיכותיים ביותר ברמת המחירים הזולה ביותר. אנחנו מאמינים כי הבסיס למוצר איכותי הוא שימוש בחומרי גלם משובחים, טכנולוגיות ייצור מתקדמות ותהליכי ייצור קפדניים המועברים על ידי אנשי מקצוע מנוסים. הארונות מגיעים בשילוב של מנגנון רחף ייחודי המאפשר יותר מקום אחסון, פחות לכלוך שמצטבר על המסילות ואופציות עיצוביות רבות. שילוב עקרונות אלה מאפשר לנו לספק לכם מוצרים באיכות יוצאת דופן, בעיצובים עוצרי נשימה ובנוחות השימוש הטובה ביותר בישראל.
בין הסוגי ארונות שאנחנו ב Design2Easy מתמחים בהם הם: ארון דלתות, חדר ארונות, יחידה לחדר ארונות, ארונות הזזה וארונות שירות.

ארון דלתות –
הוא פריט נפוץ ושימושי במיוחד. ניתן למצוא אותו כמעט בכל חדר שינה ומרבית האנשים עושים בו שימוש תדיר ויומיומי. לכן, חשוב לרכוש ארון פתיחה המאופיין באיכות הגבוהה ביותר, מתאים בדיוק למידות החדר שלכם ובעל עיצוב עדכני ומודרני אשר יוותר רלוונטי למשך תקופת זמן ארוכה ככל הניתן. אנו ב- Design2Easy הבנו את החשיבות של ארונות הפתיחה והשקנו סדרה של ארונות בעיצובים מיוחדים, בעלי חללי אחסון גדולים, פרקטיים ונוחים לשימוש.

חדר ארונות –
ארון הוא רהיט שגור אשר נמצא בחדרי השינה של מרבית האנשים. אך לעיתים, כאשר חללי האחסון מתפקעים מבגדים, ישנו הצורך לעבור לשיטת אחסון בעלת נפחים גדולים יותר. עבור אותם אנשים הומצא הפתרון של חדר הארונות. זהו חדר שהוסב כולו על מנת שיוכל לשמש בתור ארון בגדים, החדר מעוצב מחדש בעזרת קולבים, מדפים ויחידות אחסון שונות. חדר ארונות הוא פתרון נהדר אשר יספק לכם מקום אחסון רב, ישמור על הבגדים יקרי הערך שלכם בצורה טובה יותר ויספק לכם את האפשרות לבחון את הקולקציות שלכם בצורה נוחה יותר.

יחידה לחדר ארונות –
החברה שלנו פועלת בתחום הייצור כבר מעל ל-20 שנה, במשך השנים עבדנו ללא לאות על מנת לספק לציבור הישראלי את המוצרים הטובים ביותר מתוצרת איטליה, במחירים הזולים ביותר. אנו מציעים מגוון של יחידות מידוף בעלות מידות שונות, ודגמים שונים – מה שיאפשר לכם למצוא את היחידה המושלמת שתתאים בדיוק לצרכים שלכם. היחידות תלייה לחדר ארונות שלנו כוללות מערכת מידוף חדשנית ויעילה, מגיעות בעיצובים מקוריים ומודולאריים ומיוצרת ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

ארונות הזזה –
ארון הזזה עם מנגנון רחף ייחודי GAP איטליה שתמצאו רק אצלנו! מקנה יותר מקום נטו בארון, פחות לכלוך שמצטבר במסילות ומראה מעוצב ויוקרתי. ארונות ההזזה שלנו מיוצרים באיטליה ומשלבים עיצוב, איכות ומחיר.

ארונות שירות –
לארונות השירות שלנו רתמנו את כל הידע והניסיון שלנו על מנת להביא לכם סדרה של ארונות שירות איכותיים במיוחד, תוצרת איטליה, מיוצרים מחומרי גלם משובחים ותחת תהליך ייצור קפדני ומקצועי. הארונות מגיעים בגימור אלגנטי ובעיצובים מגוונים – מה שמאפשר התאמה ושילוב שלהם בכל חלל ובכל סגנון עיצוב. באתר תוכלו למצוא; ארון שירות עם מראה, ארון שתי דלתות, ארון מגירות ועוד. כל הפריטים נבחרו בקפידה ונבחנו לעומק על מנת לוודא כי הם עומדים בסטנדרט האיכות אותו אנו רוצים להעניק לכם.
ארון השירות הוא ארון בעל חללי אחסון מגוונים ואלמנטים נוספים (כמו מראה ו-ווי תלייה), אשר ממוקם לרוב בחדר השירותים ומיועד לאחסון של מוצרי טיפוח, תרופות, משחות, מוצרי היגיינה ומגבות. בשל מיקומו בסביבה רטובה ולחה, על ארון השירות להיות מיוצר מחומרי גלם איכותיים במיוחד. ארון שירות איכותי הוא מוצר שימושי ונוח אשר הופך את חדר האמבטיה לפרקטי ונעים עוד יותר.

ארון שירות מבצע
עבורנו הלקוח נמצא בראש סדר העדיפויות, לכן תוכלו למצוא אצלנו ארון שירות מבצע במחירים אטרקטיביים. בקנייה של ארון שירות תוכלו ליהנות מחוויית קנייה מקצועית, מקיפה ואדיבה, אנו נלווה אתכם במשך כל תהליך הקנייה ועד לשלב ההרכבה הסופי. בנוסף תוכלו ליהנות מאחריות שלנו, מאפשרויות הובלה אטרקטיביות ומאופציה של הרכבה מקצועית ומהירה על ידי אנשי המקצוע שלנו. אין לנו ספק כי שילוב הדברים הללו מסייע לארונות שלנו להגיע לסטנדרט האיכות הגבוה ביותר בישראל.

אנו ב Design2Easy שמים את חווית הרכישה של הלקוח בראש סדר העדיפויות שלנו, לכן אנו מקפידים להעניק לכם שירות מקיף ומקצועי במשך כל תהליך המכירה.
בקנייה של כל ארון תקבלו אחריות יצרן מלאה וגם לאחר אספקת המוצר תיהנו מליווי צמוד שלנו ושל הצוותים שלנו.
אנחנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו, ובטוחים כי הניסיון ארוך השנים שלנו בייצור ארונות מאפשר לנו להבטיח לכם מוצר בסטנדרט האיכות הגבוהה ביותר.
שירות חסר פשרות עבורנו זה שהלקוח נמצע בראש סדר העדיפויות, לכן אנו מקפידים להעניק לכם שירות מקצועי, מקיף ואדיב ככל הניתן. ברכישה של יחידת מידוף תיהנו מאחריות שלנו, מחירים חסרי תקדים ותוכלו לקבל משלוח מהיר עד לפתח הבית ושירות הרכבה מקצועי במקום.

את כל ארונות הפתיחה שתמצאו באתר, תוכלו להשיג ברכישה מקוונת ונוחה. על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה החדשנית והמתקדמת ביותר השקנו אתר וירטואלי הכולל; קטלוג מוצרים פורט, מערכת הזמנות ידידותית, מחירים חסרי תקדים, מנגנון תשלום מאובטח,
מדיניות החזרות ברורה והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 073-3742145.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג ב Google
4.6
מבוסס על 491 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן