חדר שינה הוא לא רק מקום לישון בו. זה החדר בבית בו אפשר להירגע, לנוח, להתפנק ולחדש כוחות לקראת היום הבא. לכן חשוב להשקיע מחשבה וכוונה בעיצוב חדר השינה כך שהוא יהיה חדר שכיף להיכנס אליו.

אנשים רבים רוצים חדר שינה מעוצב ומפנק אבל הם לא תמיד יודעים איך לעצב חדר שינה או איך לשדרג את החדר הקיים. כמו כן, בתוך שגרת החיים העמוסה, קל פשוט להשאיר את הדברים כמו שהם ולשכוח מהכוונות לעשות שינוי.

עיצוב חדר השינה מחדש הוא לא חלום רחוק. בעזרת כמה פעולות פשוטות ושמירה על עקרונות עיצוב בסיסיים ניתן לעשות שדרוג חדר שינה בעלות לא גבוהה. במאמר הבא תוכלו ללמוד איך לעצב חדר יפה עם או בלי מעצב פנים וגם איך לשנות את החדר הקיים על ידי מספר שדרוגים קטנים.

 

שיקולים חשובים בעיצוב חדר שינה

לפני שמתחילים לעשות שינויים או שדרוגים לחדר כדאי לקחת בחשבון כמה דברים חשובים, כמו למשל גודל החדר, כמות האור הטבעי, מיקום החדר בבית, מאפיינים אדריכליים ועוד. כל אחד מהדברים האלה יכול להוות יתרון בעיצוב החדר או משהו שצריך למצוא לו פתרונות יצירתיים.

שדרוג חדר שינה מתחיל מהמרחב לכן הדבר הראשון שחשוב להבין הוא את הצורה והגודל של החדר, במיוחד בחדרי שינה קטנים. שלא כמו עיצוב חדרי שינה גדולים בהם יש יותר מרחב לתמרון, שינוי חדר שינה קטן דורש תכנון ומחשבה רבים יותר.

על מנת ליצור סביבה נוחה נרצה לעצב חדר שינה שבו יש מספיק מקום מעבר בין הרהיטים. את שדרוג החדר בחדר שינה גדול ניתן לעשות בקלות יחסית, אך חשוב לזכור שהרהיטים צריכים להיות פרופורציונליים למידות החדר ולכן כדאי לרהט חדר שינה גדול ברהיטים גדולים.

אחרי שהבנו את מידות החדר ניתן לחשוב על רעיונות לעיצוב חדר שינה כך שיהיה גם יפה וגם נוח. המיטה היא הרהיט המרכזי ביותר בחדר השינה ולכן מתחילים ממנו. מומלץ למקם את המיטה כך שלא תחסום את הדלת, החלונות או אלמנטים קבועים אחרים.

רוב האנשים אוהבים למקם שתי שידות משני צדדי המיטה בשביל חפצים שצריכים להיות נגישים בלילה, אך יש מקרים, למשל עיצוב חדר שינה לבחורה או בחור שחיים לבדם, בהם עדיף לשים רק שידה אחת ליד המיטה וכך לחסוך במקום. ככלל, עיצוב חדר לבחורה או בחור החיים לבדם מאפשר לצמצם קצת את הריהוט בחדר ולחסוך מקום יקר.

יש לחשוב מראש איזה עוד רהיטים צריכים להיות בחדר מלבד המיטה והשידות. ברוב המקרים חדר השינה הוא גם המקום בו מאחסנים את הבגדים ולכן יש להוסיף לו ארון בגדים. מי שיש לו חדר שינה קטן יכול לבחור ארון בגדים עם דלתות הזזה או ארון מובנה בתוך הקיר שתופסים פחות מקום.

על מנת ליצור חדר שינה נעים ומרגיע לא חייבים להשקיע הרבה כסף ברהיטים חדשים. יש הרבה רעיונות לעיצוב חדר שינה בזול שיגרמו לו להראות כמו חדש. ניתן לשנות עיצוב חדר שינה בזול רק על ידי שינוי המיקום של הרהיטים בחדר, שמירה על סקלת צבעים בהירה ותליית מראה גדולה שיוצרת תחושת מרחב.

 

בין אם אתם עובדים על עיצוב חדר שינה חדש ובין אם אתם מחפשים רעיונות לשדרוג החדר הקיים, הצוות המקצועי שלנו בחברת Design2easy יעזור לכם לבחור את הריהוט המושלם לחדר השינה. תוכלו לבחור מבין מבחר רהיטים איכותיים ומעוצבים שיהפכו את חדר השינה שלכם לחדר מפנק במיוחד שלא תרצו לצאת ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג ב Google
4.6
מבוסס על 493 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן