אף בית אינו שלם ללא ארונות לאחסון בגדים וציוד. מלבד השימוש הפרקטי לאחסון נוח ומסודר, הם מהווים גם פריט עיצובי ומשלימים את המראה הכללי של הבית וחדר השינה.

אבל בחירת ארון בגדים היא משימה לא פשוטה. יש מבחר עצום של סגנונות, מידות וחומרים שונים בחנויות הריהוט ולא קל לבחור את הארון המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם.

במאמר הבא תוכלו לקרוא על סוגי ארונות שונים, לקבל עצות מועילות לקניית ארון וללמוד עוד על ארונות הזזה מומלצים שיתאימו להעדפות ולסגנון שלכם.

 

סוגי ארונות מהדור החדש

יש מאות סוגים שונים של ארונות בתחום הריהוט והעיצוב – ארון הזזה 2 דלתות, 3 דלתות או יותר, ארונות מובנים, בהתאמה אישית או בסגנון כפרי. וזה עוד לפני שבכלל הזכרנו את מה שקורה כשפותחים את דלתות הארון ואת האפשרויות הקיימות לעיצוב מדפים, אזור תלייה, מגרות, מתלה נעליים ועוד.

לכן, לפני שקונים ארון חדש, חשוב להבין איזה סוג של ארון נחוץ ומתאים לצרכים שלכם. הבחירה תלויה בעיקר בגודל החלל העומד לרשותכם, אופן פתיחת הארון, כמה ציוד ובגדים הוא אמור להכיל ובתוספות והשדרוגים שתרצו להוסיף לו.

אחת הבחירות הפופולריות ביותר בתחום הריהוט לחדר השינה הוא ארון דלתות הזזה. בארון זה הדלתות אינן נפתחות כלפי חוץ אלא נעות לצדדים על גבי מסילה או מנגנון רחף. אופן הפתיחה הזה חוסך מקום יקר בחלל החדר ומאפשר גישה קלה ונוחה לתכולת הארון.

 

היתרונות של ארונות הזזה מעוצבים

בין סוגי ארונות הזזה ניתן למצוא ארונות מחומרים שונים כמו ארון הזזה מעץ או ארון הזזה עם דלתות זכוכית. בחלק מהארונות ניתן לשלב מראה בחזית אחת או חזיתות כל הדלתות או ליצור מראה ייחודי על ידי שימוש בפאנלים מעוצבים.

התנועה על גבי מסילות מאפשרת לדלתות הארון להיפתח בקלות לצדדים וכך לחסוך מקום יקר, אך חשוב לוודא שהארון ומנגנון ההזזה שלו עשויים בצורה איכותית ומקצועית על מנת למנוע תקלות ותקיעות בתנועת הדלתות.

אחד המנגנונים היעילים לדלתות הזזה הוא מנגנון רחף. זהו מנגנון שמחליף את המסילות הישנות שבלטו כלפי חוץ ודרשו מסגרת מחורצת לתנועת הדלתות. כל מי שזוכר את הדור הישן של ארונות ההזזה מכיר את התסכול שנובע מהצורך לנקות אבק ולכלוך מחריצי המסילות. ארונות עם מנגנון רחף איכותי חוסכות את הצורך בניקיון המסילות.

 

בנוסף, בזכות למנגנון הרחף סגירת ופתיחת הדלתות נעשית בקלות רבה יותר והדלתות אינן נטרקות אלא נעות בעדינות למקומן. דלתות ההזזה חוסכות במקום ותורמות למראה מודרני, חלק ונקי של חדר השינה וחדרים אחרים בבית.

את החלק הפנימי של ארון ההזזה ניתן להתאים לצרכים שונים ולשנות את החלוקה הפנימית בהתאם לשימוש. ניתן להוסיף לארונות מגירות, מדפים, מראות, אזור תלייה ייעודי, מתקן לנעליים ועוד.

 

אם אתם מחפשים ארון הזזה לבית שלכם, כדאי שתפנו למומחים. אנחנו בחברת Design2easy מתמחים בכל מה שקשור ביצור של ארונות הזזה איכותיים. חומרי הגלם שלנו מיוצרים באיטליה ומגיעים לארץ ביבוא אישי ליצירת ארונות עמידים, מעוצבים ונוחים לשימוש. נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לבחור את הארון המושלם בשבילכם.

 

2 thoughts on “ארונות הזזה – איך לבחור ארונות מעוצבים לבית

  1. קלרית אומר:

    מעונינת בהצעת מחיר לחדר ארונות
    חזית 4.10/2.4₪
    קיר ימין 1.9/2.4
    קיר שמאל 1.90/2.4

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג ב Google
4.6
מבוסס על 491 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן